05 marts 2008

Febuar opdatering fra Alis

Nu er det blevet tid til at få skrevet om det jeg nåede at lave i febuar. Det blev til 4 par strømper = 240 gr. strømpegarn.
2 af par er til mig selv og 2 par til min søde mor (det 1 par har hun fået) det andet par bliver sammen med den første SKP2008 strømpe til hendes påskegave.
Jeg har også nået at strikke 11 små engle ialt 75 gr. til spejdernes julebasar - nu skal der "bare" sættes hoved og vinger på og en krop inden i.

Jeg har, da jeg lavede mine regler helt glemt, at min strømpegarnrester normalt går til min svigermor der laver troldbluser af resteren. Så jeg må lave en tilføjelse til min regler: at resterne til min svigermor tæller som halvt. Jeg har idag sendt 240 gr afsted til hende, så det må tælle som 120 gr.

Min mand er "kommet til" at synde, da han var løbet tør for nogle bestemte fiskekrog. Så nu har jeg 99 kr på konto til at snolde for. Venter med at købe nået til der er flere kr. på kontoen eller til jeg falder over nået jeg ikke kan undvære.......

Ingen kommentarer: