29 december 2007

Lises Regler

Hej igen piger

Hvor er det dejligt at man nu kan fortsætte med at bruge af sit lager (når man nu har så meget - at man ikke er færdig med at tælle det op efter 4 dage). Og denne gang skal Ufo-erne også med, det trænger de nemlig gevaldigt til, her hos mig i hvertfald.

På min blog kan man se nogle af de projekter jeg påtænker at færdiggøre i 2008. Og her er mine regler så:



  1. Jeg skal minimum bruge 10 kg. af lageret inden 1/11-2009. (lige knapt 2 år)

  2. Alle projekter der er afsluttet indtil da tæller med. Også dem jeg har lavet her i juledagene, da den egentlige start jo er skudt af 1/11-07

  3. Mine Ufo-er gælder først fra d. 1/1-08, og der skal færdig gøres mindst 1 om måneden.

  4. Hvis jeg mangler garn til at færdiggøre et projekt, må jeg gerne supplere. Jeg ved jeg mangler noget til nogle af de UFO-tæpper jeg har gang i.

  5. Jeg må gerne købe garn til strikkefestivalen 2008 og 2009, men højst 1 kilo på hver.

  6. Jeg tror jeg laver 2 skemaer - ét til strømpegarn (har på nuværende tidspunkt optalt 7 kg men er ikke helt færdig) og så ét til alt det andet garn.

  7. Der skal helst strikkes et par sokker om måneden også.

Puhaaa det var nogle stramme regler jeg fik lavet. Håber jeg kan overholde dem, ellers må I støtte mig piger. De første projekter kommer snart her på bloggen - eller også på min egen. Glæder mig til at følge jer andre og lykke til alle sammen.

Og Godt Nytår herfra


Ingen kommentarer: