06 januar 2008

Annette's regler

Jeg har prøvet at opstille regler som jeg synes er rimelige for migselv og burde være til at overholde...
  1. Jeg må ikke købe garn i perioden fra 1. jan til 31.dec 2008
  2. Jeg må solde uden begrænsninger til Strikkefestival samt (må - ikke skal)købe garn til et projekt to gange i perioden.
  3. Jeg må modtage garn i gave eller ved byttehandler.
  4. Jeg må supplere garn til et projekt hvor der mangler – DOG må der ikke igangsættes projekter hvor det er åbenlyst at der vil mangle garn.
  5. Slipper mit lager op før 31.12.2008 eller når jeg 10 kilo færdigstrik er jeg fritstillet fra regel nummer 1.
  6. UFO’er tæller med i projektet – da de samlet pt ikke vil være over 800 gram i færdigvægt.
  7. Det, jeg strikker for andre tæller kun med, med en fjerdedel af vægten. Her må garnet indkøbes og betales af modtageren/for modtageren.
  8. Opstår der alligevel en situation hvor fristelsen er umådelig stor, gælder regel nr 5 ikke længere samt der fratages retten til indkøb af garn til den ene af de to mulige garnkøb i regel nr. 2.

1 kommentar:

Irene sagde ...

Hej Annette
Ak ja - det er ikke let at være en garnsvag sjæl :-)
Måske skulle jeg også efterleve visse af dine flot opstillede regler.
Faldt tilfældigt over din blog, da jeg surfede efter andre blogs med emnet "strikning" :-)