05 januar 2008

Sonjas regler

Jeg har i løbet af juleferien fundet ud af at mit garnlager bør slankes i 2008. Jeg kan se at jeg har garn til en del projekter, som jeg rigtig gerne vil lave, og jeg er besluttet på at en del af dem skal blive realiserede i 2008.

1. Uldgarn: Livstykke fra Geilsk skal strikkes som det første. Derud over har jeg garn til 2 trøjer, de skal også strikkes i 2008. På lageret ligger også en del uldgarn som ikke er til noget bestemt. Når jeg finder nye spændende modeller, skal der kunne indgå lagergarn hvis modellen skal påbegyndes. Garnkøb til supplering til en model strikket i lagergarn er tilladt.

2. Bomuldsgarn: Der må ikke købes mere bomuldsgarn til lageret – gode tilbud ignoreres!! 1-2 sommerbluser strikket i 2008 vil være ok.

3. Strømpegarn: Mit lager af strømpegarn skal reduceres i 2008. Dette kan ske ved at jeg sørger for altid at starte på et par strømper, når jeg afslutter et par. Der skal fortrinsvis bruges rester, inden der startes på nye spændende nøgler. De 4 påbegyndte par skal gøres færdige først.
Der må købes ensfarvet garn der matcher de mønstrede.
Jeg vil blive bedre til at få gjort tingene helt færdige, montering er mit store mareridt, så hvis der bliver mulighed for at deltage i et kursus el.lign. vil jeg meget gerne deltage.

Ingen kommentarer: