31 december 2007

Mariannes regler

Nu kan jeg vist ikke skyde det ud længere. Jeg må have lavet nogle regler for år 2008. Uden regler sker der nemlig bare det, at garnlageret vokser. Og det kan ikke blive ved med at gå.

Det er ikke af ond vilje, at jeg ikke oplyser hvor stort mit lager er. Jeg har simpelthen ikke noget fuldstændigt overblik, men der skal ikke herske nogen tvivl om, at det er ganske stort.

Så derfor er min regel som sådan:

  • Jeg skal strikke mindst 5 kg. af mit garnlager op siden jeg skrev til Pia, at jeg ville være med og året ud.
  • Jeg må gerne købe garn i årets løb, men for hver gang jeg køber, skal jeg strikke de 5 kg. + det indkøbte, hvilket nok vil være ret så urealistisk, da fem kilo i forvejen er meget, når jeg tænker på, at jeg ind i mellem slet ikke kan klare at strikke.
  • Det er i orden at gøre UFo'er færdig, men kun det garn jeg strikker op i 2008 tæller med i de fem kilo.

Det er så mine regler.

For god ordens skyld skal det lige med, at jeg har lidt garn liggende hos Vivian. Det anser jeg for lager, da der er tale om en handel, der er indgået for længe siden, men garnet er bare ikke kommet hjem til matriklen

Ingen kommentarer: