27 december 2007

Annes regler

Dejligt at vi kan sætte vores egne regler, så man kan tillade sig at solde bare lidt.
Sidste års medlemsskab har gjort mig meget bedre til at klapse mig selv over fingrene, så det er ikke meget nyt garn, som er blevet købt.
Meeeen der er stadig rigtigt meget garn i lageret så:
  • Jeg skal primært strikke af garn fra mit lager og målet er at komme op på et forbrug af 10 kilo.
  • Jeg må godt supplere op med nyt garn til projekter, som primært er lavet af lagergarn.
  • Men da jeg elsker at glæde familien med strik må jeg gerne købe nyt, hvis jeg ikke lige kan finde garn til det på mit overvejende rød/blå lager - jeg har allerede et par projekter i tankerne.
  • Derudover har jeg 2 projekter til mig selv i tankerne, som jeg må købe garn til, da jeg ikke er sikker på, at garnet findes i mit lager - altså 2 soldedage er tilladt.
  • Selvfølgelig må jeg solde vildt på Strikkefestivalen.
  • Min enorme mængde af UFO´er skal gåes grundigt igennem for hvad der skal laves færdigt i 2008 og hvad der skal trevles op og bruges til andet.
  • Sidst men ikke mindst skal jeg have gang i mine strikkemaskiner - ellers kommer jeg aldrig op på de 10 kilo.

Ingen kommentarer: