27 december 2007

Lene Sophie's regler

Jeg er ikke særlig god til at overholde regler der handler om ikke at købe garn, så belært af erfaring har jeg bestemt mig for at :


1: Jeg skal minimun have brugt 5 kg. af lageret inden år 2009.
- UFO'er der har ligget i bunden af strikkekurven mere end ½ år tæller med her, hvis de altså
skulle gå hen og blive færdige. Ikke særlig realistisk, men jeg har jo lov at håbe på at det
kan motivere mig til at gøre et par UFO'er færdige.

2: Strikketøj som jeg aktivt strikker på tæller kun med, med det garn jeg bruge til det efter den
1/1-08 (så jeg har vejet alle 4 igangværende projekter jeg har på pindene)

3: Jeg må tilgengæld gerne købe nyt garn, men skal så bruge det dobbelte antal gram fra
lageret som straf. Og de gram tæller ikke med i de 5 kg. (ellers var det måske ikke så svært)

4: Til strikkefestivallen må jeg frit købe garn uden at blive straffet.

Ingen kommentarer: