29 december 2007

Anitas regler

I 2007 var jeg med i "12 projekter". De første måneder gik det derudaf og motivationen var høj. Men da jeg missede en måneds projekt forsvandt gejsten og motivationen og jeg stoppede med at producere månedens projekt.

Jeg tror og håber på at "Brug dit garnlager 2008" betyder at jeg kan få nedbragt mit garnlager bare en lille smule idet jeg kan sætte reglerne for mig selv. I første omgang vil jeg ikke lave alt for stramme regler for mig selv. Hellere stramme lidt til senere på året end, at jeg (igen) går i stå på grund af for stort arbejdspres og for stramme regler.

Mine regler:

  • Der skal bruges minimum 2,5 kg fra lageret i 2008 (lageret defineres som garn, der findes på matriklen 31.12.07)
  • Der må suppleres, hvis jeg mangler garn til at færdiggøre projekter (tæller naturligvis ikke med i det samlede regnskab)
  • For hver 3. projekt - færdige naturligvis!- må der (men behøver ikke) købes garn til et projekt.
  • Der er total indkøbsstop fra 1. januar 2008 til 1. juli 2008
  • Der må købes garn til bestillinger/gaver.

Jeg vil bestræbe mig på at opdatere forbrug samt billeder en gang om måneden og ellers kan man følge med på Frk. Lundkvist.

Rigtig godt nytår.

Ingen kommentarer: