30 december 2007

Louises regler

Så blev det min tur til at få lavet nogle regler.

Det er ligesom Anja, første gang jeg deltager i en brug dit lager:-) Jeg trænger vist også. Her til morgen ville jeg lige tælle og veje mit garn. Overraskelsen var stor - jeg gættede selv på omkring 5 kg. men nåede op på 10991g. Så der er vist nok at gå igang med.

Reglerne bliver som følger:

1. i 2008 må der ikke indkøbes mere garn.
2. Der må suppleres hvis et projekt, af allerede indkøbt garn mangler et enkelt nøgle for at blive færdigt.
3. Til strikkefestivallen i september gælder regel nr. 1 IKKE.
4. i 2008 skal mindst 1 gammelt projekt gøres færdigt før et nyt begyndes. (dvs. at et par zigzag strømper, et par handsker, en trøje til Karl-Emil samt to trøjer til mig selv skal være færdige i 2008)
5. Ved bestillings arbejde må der købes garn
6. der må modtages garn hvis det gives i gave:-)

Jeg vil naturligvis komme med indput når der er nyt fra mig, ellers kan i følge mine anstrengelser på min blog.


God kamp til alle:-)

Ingen kommentarer: