30 januar 2008

nettie's regler

Har siden min tilmelding gået og ruget over, hvordan jeg dog skulle skrue mine regler sammen (har jo ikke været med før), men jeg er kommet frem til følgende:

  • INGEN indkøb i 2008 - tjek ALTID lagerbeholdningen først - supplering for at gøre et projekt færdigt er dog OK
  • OK at købe garn til gaver (er jo med i Webstrik fødselsdagsgruppe), men det er IKKE OK at snyde noget med i kurven til mig selv
  • Må (men 'høvs ikke) dog godt købe garn til strikkefestivalen - håber da at jeg kommer med ;O)
  • Tilbehør (pinde, knapper og andre gadgets) tæller ikke med i indkøbsstoppet
  • Jeg må godt bytte mig til garn
  • Jeg må godt modtage gaver (men ikke få andre til at købe for mig)
  • Skulle jeg mod forventning sige ja til at strikke for andre tæller evt. garnkøb ikke med
  • Har ca. 20 kg garn (fintælling følger senere, når jeg er færdig med regnearket) - målet må være at få brugt min. 5 kg garn - alt derover vil være et plus
  • UFO'er og WIP's tæller med i garnlager (har kun 4 og de bliver reg. som ubrugt garn i min optælling) - se billede af UFO'er og WIP's på min blog, hvis i ikke tror mig ;O)
  • Skulle gerne få strikket mindst 1 par sokker pr. måned - dvs. 12 par i år

Ingen kommentarer: