26 december 2007

Frida´s regler

Hm, til trods for næsten et og et halvt års indköbsstop har jeg stadigvæk alt for meget garn. Så jeg er med igen, til ende af år 2008 må jeg ikke köbe noget garn, dog med enkelte undtagninger.

  • 3 gange har jeg lov til at köbe garn hvis jeg mangler for at kunne blive færdig med et projekt der for störstedel er lavet af lagergarn, dog må jeg först pröve om jeg kan bytte mig til det og naturligvis kigge ekstra godt efter i lageret hvis ikke der er noget der kan bruges.
  • på strikkefestivallen har jeg totalt frit spil og kan köbe hvad jeg får lyst til.
  • fremgangen måles ved at tælle færdige projekter og jeg tæller også de der projekter der ikke direkte handler om strik, f.eks. de to norske sweatre min mor har strikket og jeg så har påtaget mig at montere og den der herresweater min mands niece har bedt mig at ændre lidt på, det er jo også store arbejder der vejer tungt på samvittigheden.

jeg er allerede blevet færdig med projekt nr.1, poster billede af det i morgen sammen med billede af alle mine WIPs, heldigvis har jeg ingen UFOer, har for vane at trævle op hvis det er noget jeg ikke er tilfreds med.

held og lykke til os allesammen!

kh.fra Island

Frida

Ingen kommentarer: