02 januar 2008

Karis WIP og UFOer

Her er min ikke så store samling af igangværende strikkerier og UFOer
En UFO fra sommeren 2007 hvor jeg kastede mig ud i laceknitting, Swanlake....gad vide om jeg får det færdigt?







Min pinligste UFO eller WIP, den er færdigstrikket syet sammen og enderne er hæftet, bortset fra kraven og så knapperne, jeg ville ha' gjort den færdig i efterårsferien og senest i juleferien men den ligger endnu. Den skal være helt færdig inden januar er gået.

Her ses mit igangværende strikketøj. Jeg er lige startet på første ærme, men der strikkes dagligt på det.
Her mit næste projekt, eller strikketøj to. Startet her i juleferien men jeg er i tvivl om modellen dur til garnet. Hov billedet forsvandt, beklager.

En rigtig UFO fire firkanter til det meget omtalte GAA, men det er mit ambitionstæppe, der skal øges med mindst fire firkanter iår.





Et par strømper skal der altid være igang, her et par til gemalen der er ved at være afhængig af hjemmestrikkede strømper.

2 kommentarer:

Pia sagde ...

Gisp Kari, der er da en UFO, jeg lykkeligt har glemt alt om... jeg har da også en Swanlake liggende i en skuffe (godt gemt væk) og jeg ved ikke om jeg gider strikke den færdig - hører til dem, der blev lidt skuffet over den sidste halvdel af stolaen (vingen)...
KH PiaT

Piah sagde ...

Hej Kari!
Den lyserøde trøje, hvor findes opskriften til den.
Kærligst Piah