05 januar 2008

Alis´ regler

Her er så mine regler:

Mit strømpegarns lager skal ned på 2500 gr. Er pt. på 4550 gr.

Diverse garn er min store hovedpine. Der en del Alpaka garn i mellem, men desvære og så en del som jeg ikke har den fjerneste ide om hvad det skal/kan bruges til (er fra diverse lykkepakker) - så måske skule jeg prøve at sælge det.
Lageret her er på 3100 gr. Det skal helst være ned på 1500 gr. (evt. salg tæller med) inden vi når år 2009

Jul: Jeg er spejderleder og den gruppe jeg er med i, holder julebasar sammen med kirken, lørdagen før første søndag i advent hvert år. Der skal produceres en del nisser, engle og andet julepynt når alle gevinsterne (100 stk.) og alt i vores salgsbon skal være hjemmelavet. Og i år skal jeg være god tid med min del af produktion. Jeg har pt. 1800 gr. nissegarn og rigtig mange garn rester liggende på lager, så målet her at der så vidt muligt kun at bruges garn der er på lager.

Der skal være 5 julebasar projekter færdig inden uge 36 (der har vi planlægningsmøde)
nr. 1 : strikkede engle (er i gang)
nr. 2: Strikkede og filtede engle og hjerter (her skal der bruges af diverse rester)
nr. 3: Hjerter på forsvindnings viseline (ikke de store mængder garn der skal bruges men alt tæller med)
nr. 4+5: "ukendte nisser" - er pt ide forladt. Hvis nogle af jer har gode ide modtages de med tak :-)

Jeg har lavet den aftale med min mand, som holder meget af at fiske. At hvis han køber fiskeudstyre - så må jeg bruge det samme beløb på garn og omvendt. Så hvis jeg falder for et super godt tilbud, så må han gå ud og købe fiskeudstyr......
Dette gælder ikke hvis det er garn til julebasaren.

Ingen kommentarer: