11 maj 2008

Rikke: endeligt brugt lidt fra lageret

Ja det er ikke fordi jeg ikke har strikket, men jeg har strikket mest for andre som selv har leveret garnet og så tæller det jo ikke med. Det kommer jeg nok også til at gøre lidt mere i fremover - hvilket er helt fint med mig, da dem jeg gør det for står mig nær. Og mit lager desuden er ved at være bragt langt ned så det kræver omtanke og overvejelse for at finde små projekter som garnet kan bruges til - især skal der nok strikkes sjaler, takser, hundetrøjer og en barnetrøje eller måske 2.

Der er blevet brugt i alt 211gram her siden 14 april på en bette, en ugle og et par sokker str 36 i noget majssokkegarn.

Men jeg tror at jeg ikke forlænger mit garnstop her når det udløber - for jeg har lys til snart at strikke en bluse til mig selv - og det har jeg simpelthen ikke længere garn til - utroligt, men sandt - alt mit garn kan efterhånden være på mindre og mindre plads :-)

Ingen kommentarer: