21 juni 2008

Rikke: slut på garnstop 2008 :-)

Min periode med garnstop er slut nu. 1½ år er det blevet til og ialt 6049 gram garn. Samt det som sidder i bomuldstæppet som er ved at blive hæklet, men da æppet ikke er færdigt kan dette ikke regnes med.

I år er der mest blevet strikket til andre af garn indkøbt af dem til formålet, men he inden stoppet er der dog også blevet lavet en bette og en mini ra lageret samt endnu 2 par sokker og alt tæller da med :-)

63 gram vejer mine reste sokker, lavet af 5 små bitte rester sokkegarn der hver for sig ikke kunne bruges til noget men nu sammen er blevet til et par udemærkede og ganske kønne sommer sokker.

Jeg har ikke ambitioner om at købe vildt ind af garn, men fortsætte med i stor udstrækning at få bragt lageret endnu længere ned - men får jeg lyst til at strikke mig en sweater vil jeg også have den frihed at kunne gøre det uden det indebægere et stink af dårlig samvittighed over brud af regler og derfor stopper jeg nu og fortsætter på egen hånd - hvilket så også indebærer at jeg har fundet mit 14 år gamle pathwork projekt (sengetæppe) frem igen og gerne modtager en mail fra en quilte kyndig :-)

Ellers fortsætter jeg med færdiggørelse af mit hæklede tæppe og herefter mit GAAA, sokker og var garnkurven ellers viser sig at have projekter til.

Held og lykke til alle jer andre med en forsat lagernedbringelse - jeg har været superglad for dette intiativ og synes bestemt også jeg har har fået anvendt en masse fra lageret til mange gode ting.

Mange hilsner

Rikke

1 kommentar:

Eva S sagde ...

Så bra att du har lyckats! Njut nu av det fria livet med garnköp utan dåligt samvete!
EvaS i Lund