12 februar 2008

Drengesweater


Denne sweater er blevet færdig i aftes.
Min søn skal have den i fødselsdagsgave på torsdag.
Model: Ses her
Der er brugt noget garn der hedder sport som er købt i Tyskland og enormt blødt.
Forbrug: 21og
Mit garnforbrug er nu oppe på 1.428g
Og som en skriver på min blog er det lidt snyd fordi jeg har taget min grå bluse med..
Alt mit garn er lagt ind i et regneark og derfor er den taget med i 2008..
Dog har jeg taget kritikken til mig og rettet mit mål for mit garnforbug for 2008..
i stedet for 5000g skal jeg nu op på 6000g inden året er omme..

2 kommentarer:

Kari Wasli sagde ...

Nå men din sweater er ihvertfald flot, håber sønnen bliver glad for den.Hilsen Kari.

Anja sagde ...

Han blev rigtig vild med den.
Han kommentar var .. "wow en strikket sweater"..
Tak for rosen.

hilsen Anja