01 januar 2008

UFO'er

Jeg har lige optalt og fotograferet mine UFO'er, så jeg sidder og tænker på, om jeg på samme måde, som jeg lister deltagernes regler her i højre side af bloggen, også skal sætte en liste med vores UFO'er (altså de deltagere, der overhovedet HAR UFO'er *host-host*)

Der er så vidt, jeg kan se rigeligt plads til billeder osv. her på bloggen, så vi kan sagtens have en post hver med billeder af alle vores UFO'er og så kan vi opdatere posten og fjerne billeder (og evt. lægge flere til, hvis man falder over et eller andet ufærdigt i en pose et sted i et hjørne) og på den måde hele tiden have overblik over, hvad der skal gøres færdigt...
Billedet er lånt på nettet

En kvik kommentar, piger - please :-) - bare her i kommentarfeltet...

4 kommentarer:

Eva S sagde ...

Vem har UFOs????
Ska jag verkligen räkna de också???
Eva i Lund

Fríða sagde ...

lydet som en god idé!
og så kan jeg fortælle at jeg er en af de lykkelige der ikke har NOGEN UFO´ER!!! nanananana!!!
kh.fra Island
Frida

Tina/Chance-strikkeren sagde ...

Rigtig god idé - måske lettere for en selv at holde lidt justits...(og så tror jeg altså, at Frida skal kigge en ekstra gang, ha-ha).

KH Tina

Mette G. sagde ...

Uhadada - jeg blev da et kort øjeblik helt svimmel ved tanken om at skulle gøre UFO'er op, MEN idé'en er jo rigtig god ;-)

Kh
Mette