03 januar 2008

Tina: Jeg skammer mig....

Jeg er lige startet med at rydde op i div. kurve, poser mm. Og nej, hvor jeg skammer mig - jeg har fundet ikke mindre en 5 (FEM) par sokker, jeg er i gang med.....

Til gengæld har jeg taget livet af min første UFO. En vest strikket i Kidopale og som jeg egentlig synes er rigtig sød, men så fik jeg lejlighed til at prøve en færdigstrikket en dag, og den var ikke just kompatibel med min krop !!

Jeg ved ikke lige, hvordan jeg skal "belønne" mig selv i regnskabet, når jeg har trævlet noget op, for det er et af mine mål - at få styr på UFO'er. Hvad gør I andre, når I gør en god gerning? ;o)

Og så overvejer jeg kraftigt at afmelde alle de nyhedsbreve, jeg er tilmeldt hos div. garnforhandlere for ikke at blive fristet over evne !!

Nå, jeg skal lige strikke lidt.....på et par sokker ;o)

1 kommentar:

Pia sagde ...

Hmmmmm Tina, den er svær... I mit regnskab ville der jo komme det antal gram garn mere på lager, hvis de allerede var trukket fra på min lagerliste... men da jeg for det meste først fratrækker lageret, når jeg er færdig med en ting, så ville de jo slet ikke kunne ses på lageret :-)

Det med afmelding af nyhedsbreve, var jo nok en idé til eftertanke, men hvad siger ens nysgerrighedsgen mon til det???

God weekend,
Knus fra PiaT