31 januar 2008

Lise - Januar opdatering

Nu da den sidste dag i januar er ved at slutte, må jeg hellere se at få opdateret, så man kan se at jeg stadig er her.
Det blev til 5 par sokker - en gave til min mor - og 2 UFO-er, og så er det at jeg kigger på min stramme hjemmelavede regler og undres over hvor svært det kan være. Altså jeg skulle jo bare lave et par sokker og en ufo færdig, så var jeg glad.
Den første opdatering i denne måned nåede op på 270 g og denne opdatering er på 630 g. Kig ikke på billedet for det hele er ikke med der, det er kun et par sokker, halvdelen af mors gave og så den første ufo - et kærlighedsknudesjal.
Det resterede udgør skuldervarmer (2. halvdel af mors gave) og en filtet taske/kurv. Disse billeder kan ses på min blog. Nå men alt i alt kom jeg op på 900 gr i denne måned. Lad os se om jeg kan være lige så flittig i næste måned. Hi Hi!!

Ingen kommentarer: