18 januar 2008

Færdig med Wanna-be-Palet

Som de fleste nok allerede har set på min blog, så er jeg blevet færdig med min Wanna-be-Palet strikket i diverse strømpegarner.

Jakken vejer 485 gram og der er brugt 2.037 gram garn, så nu er forbruget i år oppe på 1.890 gram garn, svarende til 7.459 meter.

Desværre er den blevet lidt for stor/bred (jeg fjols, jeg tænkte på at gøre den en rapport mindre på hver side, men endte alligevel med at kigge lidt på originalen og strikke de 4 rapporter på begge sider af midten. Jeg har skelet kraftigt til Designclubs Palet, men modificeret en hel del på ærmebredde og facon samt længde - hvornår lærer jeg det: brug dog målebåndet!!!!

Nå, men jeg må vel strikke en mere en dag ved lejlighed :-)

Lige nu har jeg pillet halskanten op på min Tilia og strikker den en anelse højere op i halsen. Jeg tror, jeg bliver mere glad for den på den måde.

Ingen kommentarer: