05 januar 2008

Kristina's regler

Mine regler for 2008:

  • Jeg skal få overblik over mit garnlager (for det har jeg ikke lige nu...) og det der ikke kan blive til "fornuftige" ting (Trøjer, halstørklæder, handsker, strømper, osv) skal laves til lapper der går til knitting4africa.
  • Jeg skal minimum have lavet 25 lapper til knitting4africa
  • Jeg må ikke købe nyt garn medmindre det er til gave, færdiggørelse af projekter påbegyndt før 2008 eller bestillingsarbejde.
  • Ved slutningen af året skal jeg have reduceret mine garn-"gemmesteder" fra de nuværende 4 steder til at de kan være på eet sted (enten træ-kassen eller flet-kurven).

Så får jeg forhåbentlig både overblik over mit garn og gjort et godt indhug i det, for der ligger meget efterhånden. Jeg tror jeg vil have det vejet som mange af jer andre også gør, men det bliver løbende som jeg kommer igennem garnet. Så håber jeg blot at ikke skolen stjæler for meget af min tid. ;o)

Ingen kommentarer: