03 januar 2009

Frida - opgör for 2008

-3 tæpper

-5 par strömper i voksenstörrelse

-5 börnetröjer

-5 sjaler/halstörklæder/halsvarmere

-1 damekjole

-1 damejakke

-4 huer

-9 par vanter/halvvanter/pulsvarmere

-5 grydelapper

-3 kökkenhåndklæder

-11 hagesmækker

-5 hæklede tasker

-1 broderet billede

-1 herresweater tog jeg for min mands niece og trævlede op og ændrede hals og ribkanter



Så, alt i alt, et nogenlunde år mht til håndarbejde. For det nye år har jeg bestemt ikke at fortsætte med mit garnindköbsstop, det er ved at være nok med to et halvt år. Jeg vil dog forsöge at begrænse indköb da der stadigvæk er en masse fint garn i mine gemmer, og det fortjener jo at blive brugt.

kh.fra Island
Frida

1 kommentar:

Samtal från min trädgård sagde ...

Det var sörme flot lavet. Jeg fölger med på din blog, interessant at se, hvad du strikker.