08 januar 2009

Kristina. Opgørelse. (Slippers)


Jeg nåede lige at få strikket 56 gram inden året sluttede. Det blev til to slippers.

Opgørelse:
  • Jeg skal få overblik over mit garnlager (for det har jeg ikke lige nu...) og det der ikke kan blive til "fornuftige" ting (Trøjer, halstørklæder, handsker, strømper, osv) skal laves til lapper der går til knitting4africa.
    Jeg har fået overblik over mit garnlager. Og det bl.a. vha Ravelry.com
  • Jeg skal minimum have lavet 25 lapper til knitting4africa
    Mine 6 lapper kan desværre ikke gøre det ud for 25 :o(
  • Jeg må ikke købe nyt garn medmindre det er til gave, færdiggørelse af projekter påbegyndt før 2008 eller bestillingsarbejde.
    Det er lykkeds!! Jeg købte kun nyt garn til min bedste vens julegave, ellers har jeg slet ikke købt garn i 2008. Wauw.
  • Ved slutningen af året skal jeg have reduceret mine garn-"gemmesteder" fra de nuværende 4 steder til at de kan være på eet sted (enten træ-kassen eller fletkurven).
    Jeg har fået stederne ned på 2, jeg har simpelthen ikke strikket nok til at kunne reducere mere. :o(
Så alt i alt har jeg fået strikket 3 kg og 56 gram af mit lager. Jeg er godt tilfreds med resultatet :o)

Ingen kommentarer: