10 januar 2009

Opdatering over det forgangne år

Tja, desværre er det ikke gået så godt som håbet i starten af 2008 og jeg har IKKE kunnet leve helt op til egen regler.

Se her hvorfor (regel m. sort skrift/fakta m. grønt):
  • INGEN indkøb i 2008 - tjek ALTID lagerbeholdningen først - supplering for at gøre et projekt færdigt er dog OK Overholdt - har IKKE købt garn til mig selv i løbet af 2008, der ikke var til færdiggørelse af et igangværende projekt
  • OK at købe garn til gaver (er jo med i Webstrik fødselsdagsgruppe), men det er IKKE OK at snyde noget med i kurven til mig selv Osse overholdt
  • Må (men 'høvs ikke) dog godt købe garn til strikkefestivalen - håber da at jeg kommer med ;O) Kom med til Silkeborg og købte også lidt garn
  • Tilbehør (pinde, knapper og andre gadgets) tæller ikke med i indkøbsstoppet Har kun købt en smule pinde og knapper i årets løb
  • Jeg må godt bytte mig til garn Jeg har ikke byttet garn overhovedet
  • Jeg må godt modtage gaver (men ikke få andre til at købe for mig) Osse overholdt, fik dejlige gaver i januar ifm. fødselsdagen
  • Skulle jeg mod forventning sige ja til at strikke for andre tæller evt. garnkøb ikke med Den ene gang jeg strikkede noget til en kollega, var det af lagergarn
  • Har ca. 20 kg garn (fintælling følger senere, når jeg er færdig med regnearket) - målet må være at få brugt min. 5 kg garn - alt derover vil være et plus Nåede jeg desværre slet ikke op på. Har kun forbrugt 1867 g, så der er langt til 5 kg. Lagerbeholdningen var på 25,685 kg.
  • UFO'er og WIP's tæller med i garnlager (har kun 4 og de bliver reg. som ubrugt garn i min optælling) - se billede af UFO'er og WIP's på min blog, hvis i ikke tror mig ;O) Har da heldigvis nået at færdiggøre et par stykker
  • Skulle gerne få strikket mindst 1 par sokker pr. måned - dvs. 12 par i år SLET SLET SLET ikke i mål - nåede kun 3 par :-(

Her er en liste over det færdiggjorte i 2008:
Skyggestriksweater
Emilies hjertebluse
Sokker Lenette, str. 38/39
Sokker Emilie, str. 35/36
Sokker Jakob, str. 32/33
"Fleece-trøje" (ingelise UFO)
Fetching pulsvarmere
Pilespids, Emilie, str. 12 (selv omregnet)
Plower Petal sjal
Sjal, retstrikket
Hue til Laila
Green Gable

Og så vil jeg da gerne være med til endnu en omgang i 2009............

Ingen kommentarer: