11 januar 2009

Status for 2008

Så har jeg endlig fået et overblik over, hvor meget garn jeg har fået forbrugt fra lageret i 2008.

Det er ikke blevet til helt så meget som jeg havde håbet, men her er hvad det er blevet til:

10 par strømper af forskellig art
1 hue af strømpegarn
1 Livstykke fra Geilsk
1 Super Karla sjal
1 February Lady Sweater

Ialt er der brugt 1435 gram garn fra lageret.
Derudover ligger der et par wip og ufo'er i kurven, som jeg håber på at få færdige inden for en overskuelig fremtid.
Jeg må så også tilstå at der er købt garn til nogle projekter i årets løb, det vil jeg skrive lidt mere om på min blog
Selv om jeg ikke har været alt for flink til at opdatere på bloggen, har det været en motivation at se hvor meget alle I andre har vist frem hvad I har produceret.
Jeg vil fortsat bestræbe mig på at få brugt noget af lageret i løbet af 2009.
/Sonja

Ingen kommentarer: